---die die die hard---

julplaylist. fortfarande.

ni får ursäkta mig men jag är så inihelvetesjävlacp arg idag. största pmsanfallet, lovar. jag hatar det! jag vill inte vara tjej längre! och varför får man pmsanfall typ en vecka INNAN man får mens? jag pallar inte. vill flytta ifrån det här jävla cp sverige. så sjukt fittkukefterblivet land vi bor i alltså. jag är så fucking jävla fucking arg så jag borde inte blogga mer nu. plus att NO projektet går åt helvete, han som jag ska jobba med är ju aldrig i skolan, och då tar det dubbelt så lång tid att göra allt när man är helt ensam. fan heller att han får ta credit för det jag har gjort...

idag vill jag:
putta ner nån utför en trappa så att den eventuellt dör.
hugga av mina egna armar.
slå sönder datan.
bita sönder sju stycken soffkuddar.
spränga en byggnad. helst skolan.
dö.

tack för mig. era jävla ***** ***** ** ****
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0