don't look back in anger.

lyssna på den här. för äkta julfeeling. ;)

just nu känner jag mig lite misslyckad sådär, ni vet. orkar inte göra vad det nu är jag borde göra. orkade inte gå upp imorse. kom tio minuter för sent. irriterande att alla blir så sjukt förvånade. hade det varit nån annan hade dom ju inte brytt sig. är trött på att vara den vanliga som alltid sitter där i tid i klassrummet. jävligt trött. fast nu var jag orättvis, det är ju ingens fel såklart, sorry för det. är bara trött på mig själv och på jävligt dåligt humör. kan det inte hända nåt i mitt liv? samma jävla grej, gå upp till skolan, vara där, gå hem, sova. jag klarar inte av rutiner! jag hatar det. jag kommer alltid hata tiden tjugo över åtta och jag kommer alltid hata att planera. samma sak varje jävla dag. kan knappast kallas för ett liv.



Ogillar just nu:
1. Skolan & tidspassningen som så fint ingår.
2. Tråkiga & tysta människor.
3. Folk som inte accepterar att man kan ha en dålig dag.
4. Att vara så här trött på mig själv.
5. Att äta. det är bara så äckligt. all mat är äcklig.

Gillar just nu:
1. Stevie Wonder. för att han gör allt så enkelt. "here i am, signed, sealed, delivered. i'm yours".
2. Att klottra. inte sprejburkar och skit, utan bara att rita exakt överallt.
3. Att det snart är jul. eller... tja, det är väl lite halvkul.
4. Snö. om den kunde hälsa på oss lite snart.
5. Att få sova. varför är det skönare att sova länge på vardagar då man måste gå upp, än på helger då man vet att man får sova?

jisses. hoppas att alla mår bättre än jag just nu.
lyssna på jullåtar av Wonder & Jackson5 nu hörrni! det är guld.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0