i'm gonna be a yeye girl when i grow up.

tankar:

-för första gången i mitt liv överväger jag att blondera håret.
-vill börja träna. satsar efter jul. blir antagligen friskis igen.. bättre än ingenting.
-ska till lasse & gudrun idag.. orkar egentligen inte. men jag ställer upp, för farsans skull.
-halva december fram till jul har gått. creepy.
-jag måste måste måste hitta fler julklappar. men jag blir ju aldrig nöjd med det jag köper till folk.. stress!
-jag har bestämt mig för att vara nöjd med mina betyg även om jag inte får MVG i alla ämnen direkt, haha. det blir ju inte bättre av att man känner sig oduglig, då kan man ju inte bli bättre ändå så.
-jag ska satsa som fan fan fan i vår! det här måste gå vägen!
-men först ska jag ha en supertrevlig jul :)
-plus att jag snart ska göra mina & sofias specialare praliner! yay!

/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0