it's never too late.

hola!

lyssnar på mina egna gamla spellistor. folk har sprängt planerna ikväll, så det är ju synd. men jag är förkyld så jag hade antagligen inte pallat ändå.

glöm inte min julplaylist. nu är det nära! *låtsasentusiasm*

har inte mkt att skriva, åter igen. bara att det snart är jul som sagt.
nothing else i can say.

bara att jag aldrig har älskat the beatles & snook såhär mkt. jag menar, hellström finns alltid där, stadig och stark. men beatles och snook hjälper med sina oanade krafter. håkan kan man ta för givet nästan. men snook har bara så jävla RÄTT och beatles tar allt så lättsamt. det är så härligt. kontraster gott folk, kontraster.

plus att den underbara Joel is back in business! yay for the fucking sake of the world!
ha det lovely you pretty things!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0