kärleken i mitt liv...

bara för att ingen vill skriva låtar med era namn!
lyssna här.

haha, ogillar sundström egentligen... men den här låten är rätt bra.. "livet blir aldrig bättre än så här". den här låten kan spelas på min begravning! nice det skulle va.. passar ganska bra. men då gäller det att farsan inte lever. han skulle bara gråta ännu mer då... *tror att jag är viktigare än jag är, hehe*

äh vad sorgligt. fan vad skönt att dö, men nu ska jag leva! så länge jag vill & behagar. vill ni veta mitt mål i livet förresten? jo, det är ett rädda minst en människas liv. det har jag aldrig gjort, men det ska jag. och så vill jag förändra världen (inspiration på so lektioner och den här bloggen). vill protestera, revolutionera! nån som är på? och så vill jag även göra en xmas flash mob! skulle vara skitkul, men alla är så tråkiga och vågar inte... äh vafan, får väl köra själv och hoppas på att utomstående hakar på. hehe, yeah right att jag gör det.. kanske för pengar som går till välgörenhet i så fall.

men asså, jag vill göra nåt! försöker ta initiativ här *blink blink* jag tar förfan första steget, det är inte ofta tjejer gör det, så ta chansen & haka på en kul grej före jul. kommentera eller maila: [email protected]
thanks.
/S


kolla på det här btw!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0