let the flames burn your soul.

bonjour!

idag lyssnar jag på Arthur Brown. why? för att Emma sa åt oss alla att göra det. och det låter ju riktigt bra! lyssna ni med vetja.

battements de coeur betyder hjärtslag på franska för er som inte visste det.. då kan man ju fråga sig varför den här bloggen heter det... när jag döpte bloggen (vilket jag gjorde innan jag frågade Sofia om hon ville joina mig) så tänkte jag faktiskt att det skulle stå för musiken... ganska bra va? det är ju heartbeats liksom.

jaja. jag måste fixa lite grejer nu... *låtsas att jag har ett liv, ska egentligen bara sitta kvar vid datan* hehee... men men.

kom ihåg självdistansen gott folk. den är viktig nowdays!
/Sabina

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

okej! :D

2009-12-29 @ 20:35:27
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0