make a wish...

Belle har gjort en önskelista och det vill jag också göra nu känner jag!
(utan inbördes ordning).

♥ Anne Franks dagbok
♥ Simon and Garfunkel collection
♥ Jodi-Lynn Anderson - Sen kom hösten och Ett år senare
♥ Katarina von Bredow - Bara inte du
♥ Ellen Feldman - The boy who loved Anne Frank
♥ Håkan Hellström - Ett kolikbarns bekännelser
♥ Nytt ritblock/skissblock

well, that's about it. vill hitta några riktigt bra grejer till folket omkring mig, haha. personliga saker, inte den gamla vanliga "tvålartillmammastrumportillpappa" grejen. så, vi kan hoppas. Hellström skivan känns ganska viktig att få faktiskt, men man vet ju inte. kanske nån Snook skiva vore kul? men nu har jag ju spotify och allt... önskar att jag hade dött innan CD'n uppfanns och det bara fanns LP skivor.

men nej. nu fick jag dåligt samvete igen. känns dumt att önska sig en jävla skiva i julklapp när det finns folk som har rent vatten högst upp på listan. jag håller nog käften om klappar i jul tror jag...
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Magnus

sv; Hahaha, tack så mycket! Vilken rolig julklapp!

Också måste vi åter igen säga TACK!

2009-12-02 @ 21:49:48
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Tackar så mycke =D



Kärlek

/ - D.Dede

2009-12-02 @ 22:31:22
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0