Romeo.

Sorry för den simpelt usla uppdateringen!
Ny playlist som plåster på såren:

Romeo and the three little birds.

I can't say I'm sorry - Erik Segerstedt.
en b-låt, men ändå. jag tycker om den på nåt sätt. den har "det" enligt mig.
You're beautiful - James Blunt
blunt är underbar bara. finns inget mer att säga.
Girls don't always wanna have fun - Melody Club
melody club är bara bäst. lyssna lyssna!
If you're not the one - Daniel Bedingfield
sorglig, fin, lite smörig. som en ballad ska vara (eller, det finns ju bättre alternativ)
Laura - Scissor Sisters
deras näst bästa. den bästa finns med på "Dance" listan.
Since you've been gone - Cherie & Marie Currie
curries.. kan bara bli bra.
How to save a life - The Fray
ångestladdat men fint. me like.
Fighter - Christina Aguilera
en av hennes bästa. alice svensson gjorde den jävligt bra också.
Romeo - Shebang
åhåhåh! eva & adam's soundtrack. very cool girls singing..;)
Fairytale gone bad - Sunrise Avenue
bästa! sofia hjälpte mig att höra vad dom sjöng i tisdags, haha. nu kan jag refrängen!
Beuty and the beast - Céline Dion & Peabo Bryson
aaw.. minnen! så fint. töntigt fint.
Good song - Salem al Fakir
alla älskar salem! den här låten kan få vem som helst att le.
Three little birds - Bob Marley
galet skön. *diggar*. and hey, don't worry.
Don't hate on me - Vincent
älskar vincent. bra mycket bättre än hans farsa iallafall.. haha.
Starman - David Bowie
bowie bowie! har alltid tyckt om honom. kärlek.
Baby love - Supremes
jaaa! supremes! haha, najs najs sunshine.
Chasing cars - Snow Patrol
fint. lugn men powerful. perfect.
Goodbye my lover - James Blunt
som sagt.. james. ♥

En del av låtarna kan finnas med på nån av sofias playlist om jag inte minns helt fel.. hoppas att dt är okej sofia, du får gärna ta låtar som finns med på mina playlists :)

Idag fick jag mina betyg! har fortfarande g i teknik tyvärr. men det räknas ju ändå inte med sen. annars har jag alla VG förutom MVG i svenska och engelska. :D
nu ska jag ha lov! det är jag fan värd!
puss!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0