Tell me about it... stud.

Snott av Lovisa.

FEMTON ÄR:
1. Är du snygg? Vissa dagar - ja.
2. Är du fet? Nej.
3. Är du smal? Nää. Är typ mellan tkr jag. Men jag var sjukt smal förut.
4. Är du en sportfåne? Nej. Men jag älskar att spela fotboll & basket och sånt. Har bara inte tid.
5. Är du rolig? Haha, jaa faktiskt.
7. Är du feg? Beror på hur man menar. Jag vågar inte hoppa över en plint men jag säger alltid vad jag tycker.
8. Är du törstig? Nä, inte nu.
9. Är du 16 år? Nä. Men om ca 7 månader.
10. Är du rik? Nej. Men just nu har jag faktiskt lite pengar. Men jag ska typ köpa julklappar för dom. Bittert.
11. Är du fattig? Nej.
12. Är du smart? Jadå. Men jag är mer socialt smart än logiskt smart. Vilket jag dock är glad över.
13. Är du ret-sugen? Ja.. ibland. Blir irriterad så jävla lätt bara. Men I keep it cool.
14. Är du shoppingsugen? Ja!
15. Är du saknad av någon? Hoppas kan man alltid. Men jag tror det faktiskt.

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Åh herregud ja!
2. Skulle du vilja väga mer? Haha, nej nej.
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Såklart. Vem fan bangar på det?
4. Skulle du dricka dig full nu? Nädå, det är lugnt.

ÅTTA KAN:
1. Kan du vifta på öronen? Nej^^
2. Kan du slicka dig på näsan? Nää.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Njaa, typ inte. Bara om jag använder "hjälpmedel". Haha.
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Svarar som Love: När jag sover ja.
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja.
6. Kan dina vänner lita på dig? Ja.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Kanske.
8. Kan du suga? ...jag tänker ignorera det där.

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan? Tungan.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig, alltid.
3. Brinna upp eller drunkna? Brinna upp.
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Haha... det du. Föräldrar såklart.

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Ja, typ.
2. Sol eller måne? ? Sol.. fast månen är väl också fin.. hehe?
3. Vinter eller höst? Inte vinter, jul! Diggar hösten för övrigt.
4. Soligt eller regnigt? Spelar ingen roll. Beror på vilket humör jag är på.
5. Är du uttråkad? Japp.

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 10.19
2. Vart vill du bo? Stockholm, Paris, Göteborg, London, New York, Tokyo. You name it.
4. Vill du gifta dig? Inte kyrkligt iallafall.
5. Är du kär? Nja.
6. Favoritårstid? Våren!

HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:
1. Kysst någon? Nej.
2. Blivit kramad? Ja.
3. Känt dig fånig? Always.
4. Saknat någon? Ja.
5. Ljugit? Yes.
6. Haft sex? Nepp.
7 Finns kärlek? Vet inte. Men det hoppas jag verkligen.

/Sabina

Kommentarer
Postat av: LOVISA

hihi någon som är lite bättre på att länka kanske ;)

2009-12-06 @ 21:37:54
URL: http://lovisahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0