white, blue or just another christmas.

fredag! plus Luciafeeling på toppen av det hela.

"längta inte efter julen förrän du sett tre lucior" brukar man ju säga. jag har sett åtta stycker idag. en i skolan, treornas uppvisning, och sju stycken på syrrans dagis. det var fint, med snö och allt. bara jävligt dumt av mig att inte ha med mig vantar, hehe..

jag har lagt till en låt på julplaylistan. Another christmas - Amanda Jenssen. hon är bara så himla bra. nu två år senare sitter jag fortfarande och undrar varför faaan hon inte vann Idol 2007! men nu går livet vidare och frågan vi ställer oss ikväll är vem av Erik & Calle som ska vinna 2009... hm. jag tror Erik, men vill hellre Calle. Erik kommer ändå bli en stor artist, jag tror att Calle behöver mer hjälp på vägen. så jag tycker att han kan få vinna. dock är det synd att vem än av dom som vinner så är det en kille som vinner i år... då bryts hela varannan kille varannan tjej systemet som jag har hakat upp mig på. haha.

jaja, ni får ha det fint!
/Sabina


förresten så är det här det enda jag kollar på just nu (om man inte räknar med Sunes Jul, hehe)

Paris, je t'aime - 14th Arrondissement

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0