downtown man - that is what i am.

vet ni vad min första tanke var när jag klickade mig in på Spotify för andra gången i mitt liv och kom till the homepage? jo; "men åh så gulligt av spotify! lägger upp förslag här och så står det Artists you may like, så himla fint att dom har tänkt på mig liksom!" haha, pinsamt och sant^^ men jag tycker fortfarande att det är lite sött att det är så. och så älskar jag att det står: Similar artists så fort man är inne på en artists "sida" eller vad man ska säga. så lätt att hitta och börja älska ännu fler artister och låtar. världens bästa uppfinning? yes.
just nu har jag en konstig crush på låtar utan text... haha. kommer kanske i nån spellista i framtiden.

jaja. jag borde kanske sluta blogga om musik snart haha? men nää vet ni vad det kommer aldrig att hända. så... här sitter jag och lyssnar på konstig men fin musik och har snart tuggat mig igenom ett helt Juicy Fruit paket... haha. bra för tänderna va? ;)

men hey ya! fredag för fan! tänker fan inte plugga. men har heller inget annat att göra.. men imorn ska jag träffa folk och gå på upptåg ;) najs najs.

ha det!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0