Beneath the blue suburban skies.

Det här inlägget kommer att bli mitt finaste på länge. Lovar. Igår chattade jag nämligen med min trés belle Belle. Och hon skickade helt spontant en väldigt fin bild på ett par som kysstes. Så jag bestämde mig för att leta upp en del sånt. Det här är väl ungefär vad jag hittade:


här.

här.


här.


här.


här.

här.


här.


här.


här.

Helt fantastiskt. Ett extra plus för att de flesta bilder "utspelar sig" i Paris. Kanske den vackraste staden av alla. Nu fick jag en äkta snilleblixt! (haha) Jag vet vad jag ska göra! Jag tänker åka till Paris, bosätta mig där och gå runt och göra folk glada (ja, precis som Amélie!). Och mitt första projekt skulle vara att skaffa en fin såndär kamera där bilden kommer ut direkt liksom.. om ni förstår? Och så skulle jag gå runt och leta efter par som (helst) kysser varandra, knäppa en fin bild på dom i smyg (så att bilden inte blir tillgjord). Och sen ger jag dom bilden! Helt gratis! Inte fan vet jag hur jag ska få pengar, men men. Får väl jobba i nån butik/café samtidigt. Jag menar, let's face it, jag kommer inte bli cancerforskare direkt... Haha, näpp små barn, plugg lönar sig inte alltid. Det krävs brilliance & talang också.

Dagens låt: The Beatles - Penny Lane.
/Sabina.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: awu taack så mycket :) :D alltbra med dig då? :D

2009-11-20 @ 01:32:58
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar bilden högst upp!

2009-11-23 @ 21:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0