there's nothing else i can write...

Hej allmänheten!

inte för att allmänheten kommer att läsa det här men men... (eller, definera allmänheten tack). jaja. idag har jag ett litet ljus av hopp inuti mig. typ... hopp? kanske. gymnasiemässa i morgon och allt. känns helt okej, men det kommer ju bli värre igen senare och allt... just nu är jag ganska lugn eftersom jag har hittat ett gymnasium som jag är säker på att jag kommer in (poängmässigt alltså). så det känns ju tryggt och bra iallafall :)

känner mig lite förkyld nu bara... yash. men imorgon blir det bio med Emma! jiha, kommer bli najs! så, i proncip halvdag imorgon. livet rullar på. och snart är det december!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0