for us who talkes too much; pics instead of words

idag är det torsdag. och mina torsdagar går mest åt till att längta efter fredagen (och att försöka att inte dra till mig nån uppmärksamhet av syslöjdsläraren så att hon inte kommer och vill repa upp hela min virkning...)
lyssnar på franskt as usual. serge gainsbourg. ganska fantastiskt.

i vintermörkret piggar det upp med fina franska sångerskor och sångare. se bara:



Francoise Hardy x2




Serge Gainsbourg x2



Sylvie Vartan x2



Edith Piaf


Henri Salvador

Ja, det var det jag hade för stunden. hoppas att ni kan se bilderna. annars finns det ju länkar nedanför.
men, fredag imorgon hörrni!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0