/.../

Den 17de November tycker jag om:
♥Fransk musik som man knappt förstår vad de sjunger, för då slipper man tänka.
♥Bloggare som skriver glada inlägg trots att det är tisdag.
♥Folk som tar sig tid och gör sig fina på morgonen trots den gråa kylan. de är så himla fina att kika på i smyg på vägen till skolan. Själv har man bara hoppat i ett par jeans och knappt borstat håret.
♥När mamma har kilat ner till bageriet och köpt ett "specialare bröd" till maten.
♥Att November snart är slut, och då blir det December och jul!:)
♥Tro det eller ej, men till en viss del - skolan. yes, you heard me. jag hatar läxor & plugg hemma, men vad skulle man göra om dagarna utan skolan? (okej, en jävla massa kul, men ändå). plus att i skolan slipper man tänka på allt annat. man somnar på lektioner och är med sina vänner på rasterna. kunde varit värre.


Den 17de November tycker jag verkligen inte om:
-Låten Love Story med Taylor Swift. man tror att den ska vara fin och olyckligt, och så påstår den lilla flickan att prinsen plötsligt friar till prinsessan. lika dumt som alla dom där askungesagorna. tänk om man inte får nåt lyckligt slut då? vad gör man då?
-Tomma känslor utan namn är aldrig kul. och att känna för mycket så man tror att man svämmar över. med negativa känslor då förstås.
-Tvingas plugga hemma. man tror att man har några timmar över, hinna tänka, chatta, lyssna på musik, träffa vänner eller vad fan som helst. och så kommer prov och sånt emellan.
-Och vad som irriterar mig ännu mer... är folk som till och med i nian inte har lärt sig att ens försöka plugga! faktiskt oschysst. men egentligen kan man ju inte säga så, jag vet ju inte hur det är hemma hos dom eller nåt... tar tillbaka det där, förlåt.

usch. var bara tvungen att skriva lite. nu ska jag repetera olika näringsämnen, hehe...
/Sabina


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-18 @ 23:28:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0