Hej hej Monica!

tjena!

är glad idag, trots min horriabla huvudvärk... lyssnar just nu på Nic & the familys (enda) skiva. på spotify alltså, har inte köpt den själv direkt haha. men men, pinsamt nog - jag gillart! ^^

har inte mycket att plugga ikväll, men alltid ska det vara något. hemkunskap.. vilket jävla ämne asså, ska man ju inte ha prov i, eller? jaja. känns som om jag kan det mesta nu iallfall.

usch, måste skriva på min uppsats hela helgen och nästa vecka. hur ska det gå för mig? brukar vara ganska bra på att skriva.. men att få in både fakta, analyser och allt vad det är komplicerar läget något. hm.. får försöka.

nu ska jag läsa lite bloggar och annat man gör på det här som kallas internet haha^^
ps! jag har raderat min spellista Niotillfem, men sparat alla låtar, så de kommer att kommer på framtida playlists. hope you don't mind.

/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0