hope.

andra november är en måndag i år. hur tänkte dom som lagt upp och planerat året?

här sitter jag och lyssnar på en mycket fin spellista av den söta Emma. Den heter La nuit d'Octobre vilket irriterar mig lite i nuläget. den spellistan är det enda som får mig att längta tillbaka till oktober. trodde jag aldrig att jag skulle behöva göra. men det är ju så att november är mycket värre trots allt.

i natt drömde jag att helt enkelt var vuxen. gjorde vuxen-grejer. betalade räkningar, hade varit gift i elva och ett halvt år, hade tusentals skrikande skitungar omkring mig och hade inte varit utomlands på fem år. jag var 45 och medveten om att de bästa åren var förbi. sen länge.

nej. varken dag eller natt var något att skryta om. för bara några minuter sen fick jag en extremt sorglig nyhet. den underbaraste, roligaste, sjukaste, konstigaste och bästa bloggen jag vet och har följt i över två år har nu lagts ner. jag blir så obefintligt lack. kommer aldrig bli glad igen. Joel, kom igen.

jaja. idag är det måndag och måndagar är aldrig roliga.
hur har ni haft det?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0