Revolution.

sitter och pluggar och lyssnar på musik. har allmän gymnasieångest som har hängt med mig ända sen i augusti. gymnasiemässa om lite mindre än två veckor. kommer bli intressant. haha, fyfaan, har ingen aning om hur man höjer sig i olika ämnen. hur blir man plötsligt bättre och skriver en MVG uppsast istället för en VG uppsats? jag är förvirrad. önskar att jag hade nån som kunde skriva och plugga åt mig. jag kan hoppa direkt in i arbetslivet tycker jag. haha.

jaja. asså jag håller på med en ny spellista nu igen, och jag kan bara inte vänta. så den som är klar men icke-publicerad lägger jag faktiskt ut nu. check!

Revolution.

Kan lika gärna översätta den till non-spotify language right now ;)

Livin' on a prayer - Bon Jovi
Blame it on the boogie - Jackson 5
Bye bye miss american pie - Various Artists (?)
Think - Aretha Franklin
Hard knock life - Jay-Z
Sex on fire - King of leon
Eh, eh - Lady Gaga
You give a little love - Paul Williams
Young folks - Peter, Bjorn and John
Unwritten - Natacha Bedingfield
The sweet escape - Gwen Stefani
Total eclipse of the heart - Bonnie Tyler
Suddenly i see - KT Tunstall
Proud Mary - Tina Turner
Pictures of you - The last goodnight
Bridge over troubled water - Simon & Garfunkel

Yes. tack så mycket för uppmärksamheten. nästa spellista kommer bli grym, men jag är rädd att några låtar redan finns på nån av Sofias playlists... hoppas det inte gör nåt, du får gärna använda samma låtar som jag gör Sofia ;)

nu ska jag plugga mera. woho.
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0