sunshine and love and other horrible things.


här.

Lyssnar på Frankieboy och skriver bildanalysen på min uppsats. den blir ganska bra tycker jag, men jag har lärt mig att man aldrig ska tror att en uppsatser är bra. för dom är ändå alltid lite sämre än man trodde i lärarens ögon. jaja.
om en månad är det julafton. jisses vad tiden flyger. jag tycker om julen, men själva julafton är bara sorglig. jag har ju ett smärre problem; jag kan inte leva i nuet. så jag går runt på julafton och tänker att "om tolv timmar är det över..." det är faktiskt ett större problem än man tror. Belle frågade mig; men trivs du med att tänka så då? svaret är; självklart inte. men det finns inte mycket att göra liksom. man kan ju inte sluta tänka.

åh nej, jag som började inlägget med en så fin bild! gud vilken spoiler jag är. jaja. borde nog ta och vänja mig vid mig själv. för jag kommer tvingas dras med den här skiten i... tja, hela mitt liv.
study real hard geeks!
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag? :D

2009-11-25 @ 16:05:16
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0