ta min hand jag följer dig, vi ska åt samma håll.

här hemma spelas Winnerbäck och det lagas tacos i samma veva. mycket godare tacos är i skolan, känn på den du Ola!

jasså, Idol ikväll antar jag... idol är ett program som jag vill se och följa, men som ändå känns astråkigt att kolla på. man känner sig som en misslyckad mes utan vänner när man sitter bänkad framför tv'n en fredagkväll. äter choklad och har ett och annat småsyskon brevid sig. ordet loser (ev. fatass, beror på hur man känner sig) ringer i öronen... men men, det är ju mysigt iallafall. och jag tycker ju faktiskt om min familj, väldigt mycket. dom är sjukt jobbiga 50% av tiden (och likaså jag) men annars så... riktigt sköna människor. thank god, vet inte riktigt var jag hade bott utan dom.

äh vad dramatiskt det blev. ska duka nu.
puss på er. ha en fin fredag!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0