why am i awake?

åh, hej!

idag är jag glad faktiskt. visst, trist att jag måste skriva rejält mycket på min uppsats. men ändå. hela dagen igår var helt enkelt najs. kom ju hem från en övernattning och "dagen efter fika" (haha, ok inte riktigt så...) med Emma och sen fixade jag bara till mig lite och så kom det gäster. det var min kompis Ella och hennes familj, plus några andra folk som morsan & farsan känner. ella är galet kul att snacka med så vi hade långa konversationer. som vanligt, om allt mellan himmel och jord. sen ringde Belle och jag fick springa ner och öppna porten för henne och Mela för dom behövde komma upp hit och kissa, hihi. sen kollade jag och Ella lite på Bring it on (ettan ofc) och sen skulle hon tagga hem. var en asnajs kväll, och idag ska jag bara chilla och skiva :)

ha det!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0