confessions of an unsympathetic geek.

idag grät jag till "Schindlers list". Liam Neeson är ju bara för bra (ja, jag har kollat upp hans namn hehe). håller på med ytterligare en spellista här, men det får vänta ett tag tror jag. måste redigera den och så kanske de kommer lite för tätt inpå varann med tanke på att Sofia la ut en igår.
okej, jag erkänner. jag älskar That 70's show. den är det bästa jag nånsin sett, eller inte riktigt kanske, men skitkul iallafall. och så är ju Ashton snygg också..

dagens fråga: Varför i hela friden kan jag fortfarande rabbla hela Pippi Långstrumps namn? är jag kvar i en femårings tänkande? är jag ensam i hela världen om detta? blir förvirrad. min fyraåriga lillasyster stirrade chockat på mig när hon frågade mig om hela Pippis namn och jag kunde hela svaret. kan jag stava det också? let's find out.
Pippilotta Viktualia Rullgardina Krysmynta Efraimesdotter Långstrump.
eller? är osäker på det nästa sista och pallar inte googla det just nu. haha. google är fan min lösning på allt. men men. låt oss glömma det här och gå vidare i våra liv.

imorgon är förresten sista dagen i skolan innan tio dagars freedom!

/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0