follow your stupid dreams.

Bonjour mes amies.

jag är ledsen, men allt jag tänker på just nu är SPELLISTOR. på spotify då alltså. ska jag berätta en "smart" grej jag gör? jo, jag gör så här på spotify; jag skapar två spellistor, en med snabb musik och en med lugnare. det underlättar enormt mycket när man sen ska göra en riktig playlist. då kan man mixa hur man vill. jag brukar också radera dom låtar jag använt till mina små spellistor från dom två stora. förstår ni? ett litet tips bara. mitt drömjobb just nu är playlist-maker. nån som vet vilken utbildning så behövs..? haha. keep dreaming sabina ;)

(ni hittar som vanligt mina playlist i nåt inlägg här lite längre ner. och nu fick jag världens ide! jag kan lägga upp dom där nere på bloggen ni vet, där det står "länkar"! bra va?)

nä, nu ska jag göra det som alla tråkiga vuxna har bestämt att vi ungdomar ska ägna all vår fritid åt. gissa tre gånger.
/S


UPDATE:
där det står "länkar" så finns nu även länken till den där låten som jag tipsade om förut. den heter "Trace of you".
btw, jag har ett par playlists på g här. en som har existerat länge och några som jag har lite idéer till, kommer nog upp här i helgen. vet inte om det märks, men jag tänker verkligen till inför varje lista. det är svårare än man tror att få låtar att gå ihop, kollar alltid introt och outrot på varje låt så att de ska passa någolunda tsms. hoppas ni gillar dom :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plugga eller? ;)

2009-10-07 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0