inspire me.

inspiration! jag får så mycket så mycket av bloggar och musik. just nu har jag världens idéer till olika tavlor. snart rinner det nog över här i hjärnan.

en spellista på mitt spotify konto heter just nu Coming up. ska döpa om den och langa ut den här. imorgon? i helgen? we'll see. imorgon är jag ledig och ska sova i sjuttioelva evigheter. fyfan vad skönt. och så ska jag måla såklart. är ledig från och med nu och tio dagar framåt. lite plugg är nödvändigt ser jag... men inte imorgon. börjar som allra tidigast på måndag om jag inte har nåt bättre för mig då.

åh vad jag älskar min musiksmak. haha. men vad tycker ni? ge gärna kommentarer och önskemål till spellistorna. men dom är ju mest till för att ni ska bli inspirerade såklart.

haha. nicklas hocker är för jävla skön. kolla bara:
http://www.youtube.com/watch?v=_AlgrgUIE7k&feature=player_embedded
haha, kan inte sluta garva. hehe...

men vi hörs. helg för min del! go fuck yourselves losers! (alla som inte har helg nu vill säga).
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0