kan du älska mig?

som huckleberry älskar floden. som fången älskar flykten. som studenten älskar att drömma. som romeo älskar julia. och som jag älskar dig.

(sorry, var bara tvungen att lägga in dom finaste raderna i hellströms "romeo" låt)

bloggen går ju riktigt bra här, blev mycket bättre när sofia hänkade, tycker ni inte? :)
idag har jag köpt rosetter. två rosa, två blå. hoppas dom kommer till användning. just nu är jag helt inne på vintage etc, och har bestämt att nästa gång jag får tag i pengar så rusar jag direkt in i Beyond Retro. åhåhåh, det är så fint! jag älskar deras tyllkjolar, vill verkligen ha en sån!

en liten fråga bara... är jag den enda tjejen i världen som fullkomligt avskyr att köpa skor? vet ingen annan. jag får en panik känsla just bland skor (kan vara gåi17cmklackar-syndromet, vet ej). jag klarar inte av det. det är så jobbigt att köpa skor bara. samma sak med jeans. alldeles extra hemskt när jeans inte passar... ni fattar va? jaja.. jag har nog lite mer XY i mig än andra tjejer kanske, haha..

idag är det sverige-danmark matchen. go danmark säger jag bara.
/SW = sabina btw


Kommentarer
Postat av: Sofia

nej, Sabina, du e inte ensam ;-) jag avskyr det också! :-P

2009-10-10 @ 21:22:04
URL: http://battementsdecoeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0