next in line.

lyssnar igenom min nya spellista för att se om den är synkad bara. kan ta ett tag (ca 54.1 minuter). 16 tracks. ändrade lite i sista sekund här, men nu är jag nöjd. tror jag. den kommer upp senare idag eller imorgon.

åh, har sett Anne Frank klippet här under typ sjuttielva gånger ju. jag skrev att ni bara skulle kolla ca en minut in i klippet, men ni får gärna fortsätta lite längre sen. bry er inte om dom vuxna som snackar, för sen kommer Peter van Pels in i rummet och det är bara så otroligt gulligt... ni får se själva.

gud, jag är ju helt kär i honom nu! senaste crushen liksom. var tvungen att googla (som vanligt) och kom fram till att skådisen heter Nicholas Audsley och ser ungefär ut såhär förövrigt. åh.

nej, nu skärper vi oss. var var jag nu då? jo, kolla på det klippet iallafall.. eller var det där jag var? får läs om allt, hang on.. aa men juste. spellistan kommer sen också... oj var jag sluddrar över tangenterna nu alltså, får sudda hela tiden.. vad är det med killar egentligen? det borde finnas nån slags lag på hur bra man får se ut.

äsch. jag ger upp. det ingen idé att skriva mera. nu vet ni iallafall.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Carita

åh, länka gärna spellistan! trevligt med musiktips i höstrusket. :>

2009-10-25 @ 10:52:38
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0