padam padam.




jag tror inte på Gud, men jag har en stark tro på Audrey Tautou. hon kan vara världens bästa skådespelerska. jag menar, kolla bara på Amelie Poulin. kan ni tänka er någon annan göra henne lika bra som Tautou gör? nej men precis.
jag fick iallafall lust att rita av henne i somras, på min födelsedag exakt ser jag nu, när jag satt i en stuga tre veckor i sträck (åkte därifrån halvdöd). den här är från omslaget till Ensemble c'est tout, efter geniet Anna Gavaldas bok som jag fortfarande inte hunnit läsa ut än.
förresten så tycker jag att det är så mycket roligare att rita karikatyrer, när man målar ansikten, än att försöka få allt på exakt samma plats som det är i verkligheten. det här är iallafall menat lite som en karikatyr. kolla handen bara, haha.

orginalet:


arbetar för övrigt på en spellista till er. men jag vill att den ska vara speciell... även om det är svårt. kommer upp nån gång i veckan iallafall. just nu heter den "på g" i mitt spotify konto, hehe.
/SW

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER/DISS BLOGG! .. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

Roligare att skriva när fler läser:)

2009-10-13 @ 21:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0