paint the world pink.

Jag har inga hål i mina tänder. bra. eller, jag har ju typ fyra sen tidigare, men inga nya iallafall. ska jag gå in närmare på ämnet?

nej.

jag sitter här och lyssnar på fransk musik. like it. och pluggar franska. don't like it so much... ironiskt egentligen. jag vill ju förstå vad som sjunger såklart, och jag vill ju kunna tala flytande. men asså, finns det inget annat sätt att fixa det på? jag orkar seriöst inte plugga.

nä, nu pratar vi inte mer om det. det är Oktober nu, för er som missat det. så ÖPPNA ERA PLÅNBÖCKER OCH GIVE SOME MONEY TO CHARITY! bröstcancer fonden syftar jag förstås på. jag ska köpa ett rosa band snart. visst ska ni också?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0