sodapop!

Hola!

knarkar Stupid Cupid här.. egentligen skulle jag vilja ha med den på all världens spellistor, men det går ju inte såklart. den jag har på g här är ganska bra än så länge, men det är nåt som inte stämmer... jag får alltid lite ångest när jag tvingas "kill my darlings" för att få listan lite bättre. jag vill bara pussa skämen och säga "men nästa gång, då blir du allra först!", för om jag skulle ta med alla låtar jag gillar så skulle ni ha en kilometervis lång playlist. men men, som sagt, nån gång i veckan får ni se resultatet!

no-ämnena är så sjukt svåra att plugga till.. anledningen till att man inte väljer naturprogrammet liksom. men no är ändå ganska kul på lektionerna, det är ju bara tentorna som är det jävliga. so är ändå lite mer intressant, en helt annan sorts fakta. men det beror ju på vad man gillar så klart (och hur mycket energi man pallar slösa på att veta saker om atomer).

ni får ha det så bra, jag ska (som jag så snyggt hintade om nyss) plugga kemi nu.
/Sabina

bild: flera veckor sen, innan jag tonade håret.

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Hej! Skulle du kunna rösta på mig i Veckans Blogg här? Det skulle vara urgulligt av dig! :) <3



http://memorytokingofpop.blogg.se/2009/october/center-veckans-blogg-center-1.html#comment

2009-10-14 @ 17:35:11
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Isak

Blev hemskt glad av din kommentar, tack!



No är ett galet drygt ämne att plugga till, håller med. Jag är lycklig över att jag inte har No som ämne i år. ^^

2009-10-14 @ 20:51:18
URL: http://p1sse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0