Truth be told I miss you. Truth be told I'm lying.

Jag borde plugga historia men inbillar mig att jag kan allt. ungefär iallafall. jag orkar ingenting alls just nu, det är så nära så nära till höstlovet. och i såna lägen brukar jag ge upp.



Bilder: precis dagarna då sommar blir höst ni vet.

jag undrar varför jag vill vara som andra? en del iallafall. man vill verkligen skriva, foto och vara precis som till exempel Sandra Beijer. eller vad man nu har för förebild. egentligen borde man satsa på att bli en sån själv. en som folk kanske kan ha som förebild. bara lite? om dom vill.

idag fick jag ett par stickade sockor av mormor och morfar på posten. ganska så fint faktiskt. och absolut värt att nämnas.

och kom ihåg:
man vet aldrig när man tvingas döda ett barn.
det lärde jag mig på svenskan idag.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Ronja

sv: jag menade inte att 1.69 var för kort, tycker att det är så ojämnt bara;) 1.69 liksom, det är ju bara en ynka cm till 1.70!

2009-10-19 @ 23:20:59
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: Nathalie Davidsson

Vill du vara med och bli veckans blogg? :)

Kolla gärna in min blogg isåfall!

2009-10-29 @ 12:12:32
URL: http://davidssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0