when lady stardust sing...

som vanligt sitter jag ner och "dansar" till mina egna spellistor. Mika just nu. älskar honom, seriöst. men så länge jag gör mina rörelser kan nog ingen älska mig, haha. jag ser för fan inte klok ut, typ sträcker upp armarna och sparkar med benen på lite olika avancerade sätt. haha, borde filma det och lägga ut det, right?

sov inte mycket i natt, satt uppe till två och sov till... ja vaknade ganska tidigt iallafall. men jag har redan hunnit göra lite matte och sånt. men det vill jag såklart inte blogga om, så jävla tråkigt.

om ni inte lyssnar på beatles låten i förra inlägget, så missar ni verkligen någonting. ett tips är dock att inte kolla på videon utan fokusera på musiken... man (jag) börjar garva av deras utseende på äldre dagar. haha.
nä, klart man inte ska skämta om sånt som klassas som heligt. rip lennon och harrison.

nänä. ville mest bara säga godmorgon. är ensam hemma med kattjäveln så jag kan göra lite som jag vill, haha. ha en fin onsdag människor.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0