Where the truth lies

jag är rädd att det kanske blir en playlist bomb här nu snart, eftersom att Sofia verkar vara klar med sin också. men men, i think ya can handle it.

jag bad mina föräldrar om lite feedback på min mya spellista, vad dom ville ändra och sånt. mamma tyckte att Mrs Robinson skulle raderas och pappa kände att Aha gör "svindåliga" låtar. men men, jag gjorde som jag ville, haha (vad annars?). här har ni iallafall resultatet, lämna gärna kommentarer om vad ni tycker.
den här gången går den under titeln Where the truth lies. (taget från en film med colin firth haha).
enjoy!

(för fler spellistor; checka länkarna där nere i menyn)
/Sabina



UPDATE:

appropå profilbilden här bredvid! sofia, jag hittade ju bästa bilden, men den är på sne... ville visa den iallafall, himlans fin.

haha, aaw, var bara tvungen, sorry.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0