äkta lördags-feeling.

Bittert att tvingas plugga när allt man vill är att göra tio playlists på rad.

...

äh vafan. jag skiter i pluggandet just nu.

Jag har länge funderat på varför vissa gör såhär: (vi tar ett exempel)
Kvällen innan farfar & hans fru Gudrun ska komma.
Jag: usch, förra gången vi var hos farfar hade Gudrun lagat såndär äcklig gryta!
Lillebror: aa, fyfan.
Dagen då vi får besöket:
Lillebror: Gudrun, sabina tycker att din mat är jätteäcklig!
Gudrun: *chockad* nämen, oj, förlåt!

asså... varför? varför berättar folk sånt? en gång var jag & min familj hos våra familjekompisar (två föräldrar & två barn), då det ena barnet plötligt utbrister till min pappa: "Mina fölräldrar tycker att eran bil är jätterostig!"
fatta vad hennes föräldrar skämdes då... Jag förstår inte sånt. hur kan man göra sånt? asså, VARFÖR skulle man vilja försätta folk i pinsamma situationer? hemska människor asså. haha, nää men lite självdiciplin borde man ju ha.

Jaja. var bara tvungen att sätta ord på min frustration. 
nu ska jag åter gå till mitt kära spotify.
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sant :) men barn är ju sådär, dom har inte lärt sig än hur man ska bete sig ..

2009-09-26 @ 18:14:05
Postat av: Marielle

Gissa vem som fått en Iphone?



Om du svarar rätt på denna fråga (näst senaste inlägget i min blogg) har du chansen att vinna otroliga priser!

2009-09-28 @ 12:53:33
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0