i'm only up when you're not down.

x antal anledningar till varför jag är misslyckad:
 
Jag fick glasögon när jag var sex år gammal.
Jag är halvbra i skolan (antingen är man dålig. eller så är man bra. gå fan inte runt och var nåt mitt emellan).
Jag är singel (FAIL).
Jag vågar inte stå på händer mot en vägg.
Jag är livrädd för att cykla.
Jag tappar alltid bort mig när jag läser, men låtsas för mig själv att jag vet var jag ligger.
Jag glömmer alltid bort vad jag tänkte säga.
Jag hatar Hilary Duff & Amy Diamond.
Jag vet vilka Hilary Duff och Amy Diamond är.
Jag funderar redan nu på vad mina barn ska heta.
Jag kan dricka 1,5 liter av i princip vilken vätska som helst inom loppet av en timme. Funkar bäst med cola eller loka.
Jag skriver det här inlägget.

(Inlägget nedan är också ett bra bevis på min misslyckadhet).
There you go. Nu ska jag skriva en uppsats om tvillingar på engelska. Good luck chuck.
/S

Kommentarer
Postat av: gotteochvi

VILKEN TJUSIG BLOGG DU HAR! VA GÄRNA MED OCH TÄVLA OM EN TRÖJA FRÅN VEROMODA I MIN BLOGG!

2009-09-21 @ 19:33:43
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0