var det den store poeten som hon var förälskad i?

Det var en kväll för inte så längesen. i början av september tror jag. ja, den femte för att vara exakt. jag hade just varit på Håkan Hellströms gig på grönan då jag insåg hur mycket han verkligen betyder. jag har fyra av hans skivor och i dom finns det små fina häften med alla hans låttexter (även om jag kan många utantill så är det ju kul att ha). jag skrev av ca 30 citat och nu sitter dom på sidan av min bokhylla, helt spontant men ändå genomtänkt. en bokhylla som förövrigt är full med dvder, böcker, skivor, parfymer och en och annan tavla.




Nu känner ni mig lite bättre tror jag allt.
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Norrland,hehe =)

2009-09-20 @ 18:10:45
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0