come on!

vill bara tillägga att jag nu har sökt in... skrivit ut kvittot och sökt in. jag dör dör dör om jag inte kommer in på mitt första, eller möjligtvis andra, handsval! det viktigaste är att jag kommer in på skolan jag vill, har sökt tre linjer på skolan. en av dem är jag inte hundra på att jag kommer palla med (sam-språk). men men, det är värt det bara jag får gå på den skolan jag vill.

jag måste höja mig med ca 20 poäng bara. fyran MVG till. det vore perfekt! men helst höjer jag mig ju med 30 poäng... haha. skulle vara bra det också.

måste verkligen satsa, även om jag aldrig nånsin varit såhär skoltrött. fyfaaan. men jag satsar. satsar. nationella prov och grejer ju... shiat.

ähfyfan. nu ska ni få slippa mig ett tag.
kisses.
/en nervös Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0