comment te dire adieu.

Nu är jag riktigt stolt över min playlist, så var snälla mot mig.
Champagne in the dark
heter den och den passar väl lite för sånt.
tycker jag allt.
franskt, när du vill ta det lugnt. nära till gråten?
och det snabba, när du känner lite loverush och vill dansa.
som vanligt hoppas jag att ni tycker om den.

Pour que tu m'aimes encore - Céline Dion
Take a bow - Rihanna
Oh boy - Miss Li
Quelqu'un m'a dit - Carla Bruni
Living in America - The Sounds
Give me a call - Pauline
Padam padam - Edith Piaf
What's the point - Johnossi
Amurula tree - Amanda Jenssen
Who says - John Mayer
Comment te dire adieu - Francoise Hardy

Pussar.
och snart är det helg.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0