elvis.

idag lyssnar jag på Elvis Costello och känner mig lite uppriven.
alla sa att det skulle vara jobbigt att vara 12-13 år. ingen nämnde 15.
då klarnade deras liv upp och inbjudningar till nya liv ramlade in på mailen.
det är inte riktigt så för mig. jag har haft en sån fruktansvärd otur att ni fattar inte.
otur, ja. för inte är det mitt eget fel.

jag älskar Oliver's Army med Costello. ni måste bara lyssna. finns med på min playlist Poor little girl.
snart kan jag inte hålla reda på alla spellistor. men det är värt det. varje dag lyssnar jag på minst två av dom. jag älskar dem. men jag funderar på att flytta om lite bland dem. vi får se.

igår satt jag hemma och skapade en facebook grupp och halvkollade på let's dance. idag ska jag antagligen se melodifestivalen... så jävla lame. femton, snart sexton. jag trodde att jag hade en förändring på g, men nähä. så var det inte. jag hatar det här.

hatar.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: WC

Yes, Sabina.

Life is hard, it really is.

2010-02-06 @ 16:53:37
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0