keep on walking.

Godmorgon!

lyssnar på suzanne vega och försöker förtränga att jag satt hemma och kollade på melodifestivalen igår. salem var iallafall jävligt bra. keep on walking.

känner mig lite förkyld, så jag blir nog hemma idag. söndagar är ändå inge kul. en vecka av februari har gått. det här kommer att gå så galet snabbt. 15 skoldagar, sportlov, 20 skoldagar, påsklov. fan vad niiice! sen är det fan vår!

fem är mitt favorit tal. kommer alltid att vara. om nån undrar. fem fem fem, fem fem, fem fem fem.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: joel

jävla tur. Jag låg vaken hela natten igår och funderade på vilket ditt favorittal kunde vara ;P ;)

2010-02-07 @ 18:16:44
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0