längtan.

Darlings!
fredag som tur är! inte för att jag ska göra nåt kul idag (hela klassen sitter hemma och glor på let's dance), men ändå. här har ni ett litet blandband för att göra denna hemmakväll lite roligare (ogillar hemmakvällar starkt, men försöker intala mig själv att det visst kan vara "mysigt"). Den här gången går spellistan i ett litet sommarkvällstema, tycker jag iallafall. Ni kan förvänta er mycket vår och sommar teman redan nu. Det är som att något går sönder i mig varje dag jag vaknar upp och det fortfarande är snö ute. kanske läker såren med lite sånt här:

Nattfjärilar, syrén och jasmin

You can't hurry love - The Supremes
Boys don't cry - The Cure
Sha-la-la-la-lee - The Small Faces
1234 - Fiest
Wallflower - Priscilla Ahn
Kiss kiss - Yeah yeah yeahs
I hope that I don't... - Tom Waits
Wonderious stories - Yes
Swinging London - The Magnetic Fields
Song away - Hockey
50 ways to leave... - Paul Simon
Love story - Taylor Swift
Turn back the hands of time - Tyrone Davis

Hoppas ni tycker om den.
Puss puss.
/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0