some say i'm sinking.

idag mår jag inte bra. då är det extra irriterande när folk förväntar sig att man ska vara glad, givmild och trevlig. både i skolan och hemma. man måste acceptera att folk är arga och förbannade ibland (även jag måste förbättra mig på det heehe...)
har en ny playlist på g. ni får den strax. den är grym enligt mig. lite engelska att göra också. om jag pallar.

idag:
jag och sofia lyckades ignorera han den där nivet nivet.
gick ganska bra att spela på musiken. 17 år ya know.
haft lite nära döden upplevelser (haha).
eh... nu lyssnar jag på Michael Bublé. vad säger det om idag?
har haft konstiga farawayfromhere/halfasleep tankar hela dagen.

ja, that's pretty much it.
kommer med en spellista om två sekunder.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0