DJUNGELVRÅL!

Jag var på bra humör.
Alldeles nyss var jag på bra humör.
Jag lyssnade glatt på Daniel Lemma och log.

Sen kom stormen.
Nyheten som förändrade min värld för alltid.
Vi tar det i versaler.

PLAIN WHITE T'S SENASTE SKIVA FINNS INTE LÄNGRE PÅ SPOTIFY!!!

Vill dom att jag ska ta livet av mig eller?
Om du som "äger" Spotify ser det här:
Ge tillbaka den genast!
I annat fall kommer jag att vara tvungen att sparka dig mellan benen, gubbjävel!

Om du som äger Spotify (antagligen) inte talar svenska:
GIVE PLAIN WHITE T'S LATEST ALBUM BACK FFS!

Ähmen det var väl som självaste fan.
HOPPAS ATT DU SOVER GOTT OM NÄTTERNA!
HOPPAS ATT DU KAN SE DIG SJÄLV I ÖGONEN PÅ MORGONEN!

Tack för mig.

Tur att Cheap Trick finns kvar iallafall.
/aggro-Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0