Salander

Hej =)
som Sabina skrev tidigare så var vi på "Luftslottet som sprängdes" igår! jag älskade den! jag undrar om millenium triologin har gått upp på en delad 1:a plats av mina favoritfilmer... delat med pirates of the caribbean och harry potter filmerna...;-) och alla Johnny Depps filmer förstås...!
Jag har läst alla böcker om Lisbeth Salander och Mikael Blomkvist, och jag tycker verkligen att filmerna är trogna böckerna, och väldigt bra gjorda! harry potter filmerna är ibland lite för olika böckerna, särskilt 5:an...
Men Salander är verkligen COOL! kommer till en rättegång helt svartklädd och svartsminkad! jag gillar henne skarpt...;-)


Jag bjuder på en av de vackraste bilder på Johnny Depp som finns! Och en på coola Lisbeth!


/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0