what's love got to do with it?

Här sitter jag och musikar. försöker även skriva lite på min uppsats eller vad man ska kalla det. går sådär. har svårt att ta skolan på allvar just nu, laddar mest inför gymnasiet... isn't it ironic.

Håller på och trixar med gymnasievalet också. nu har jag en ganska fin lista tycker jag. ska nog behålla den såhär. sen så kan man ju ändra sig efter den preliminära intagningen också. såklart.

Igår såg jag & Sofia Luftslottet som sprängdes! den var väldigt bra tycker jag. som de föregående. känns dock konstigt att ha sett alla. inga fler att se framemot ju. men jaja. den var hursomhelst väldigt bra :)

Igårkväll såg jag förresten Tina Turners självbiografiska film "What's love got to go with it?" och det klipp jag minns bäst är det allra första:



Så himla underbart.
(se fram till cirka tre minuter, sen behöver ni inte se mer om ni inte vill. haha)

Det var en hemskt sorglig film. jag grät två gånger tillochmed. men se den. ni kommer inte att ångra er.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0