......

Fick bara lust lite spontant. checkar läget vaaa.

SENASTE

1. Kompisen du träffade: Milla
2. Personen du pratade I telefon med: Milla
3. Du fick SMS av: Bella
4. Du kramade: Brorsan.

IDAG
5. Kläder: Tröja och strumpbyxor.
6. Bättre än igår: Nope. Igår var nice 00-08 ungefär.

IMORGON
7. Är det: Tisdag
8. Planer: Inga än. Men jag vill träffa Emma som nog kommit hem från London nu.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Måste näg städa.

FAVORIT
10. Nummer: 5, best <3
11. Färg: Grön
12. Årstid: Vår är nice, men just nu lever jag för SOMMAREN!
13. Saknar du någon?: Alltid
14. Humör för tillfället?: Vet faktiskt inte. Känner mig ensam.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Knäppte på datan hehe
16. Vad åt du sist?: Popcorn
17. Vad irriterar du dig på?: Livet.
18. Tror du på distansförållanden?: Klart man kan make it work. Men det verkar jobbigt.
19. Vem tänker du på just nu?: Aldrig att jag erkänner det. Här.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej. Just därför.
21. Vart reste du sist?: Utomlands? Italien för två år sen.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var trött från iförrgårkväll.
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Båda tycker jag. Men mer mamma har jag hört.
24. Ler du ofta?: Ja :D
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek, vem väljer något annat?
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna: Ja. Säger inte vad.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min egen. Ensam. *spelar fiol och gråter*
28. Vilken färg har din tröja?: Typ nån slags rosa.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja fy fan.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Herregud. Usch ja.
31. Gråter du när du skadar dig? Aldrig.

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Ja fan det är jag!
33. Vad gör dig glad?: Livet oftast.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Japp.
35. Är lycka överskattat?: Ja. Vill bara vara glad.
36. Kan musik göra dig glad?: Driv inte. Såklart!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja.
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja.
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej tyvärr.
40. Är du nöjd med det?: Nope.
41. Är du kär?: Alltid lite.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Vet inte. Hitler.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Hah, jaa! Så skönt ibland.
44. Är du en mobbare?: Nej verkligen inte. Har fått nog av sånna för det här livet.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Många gånger.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja, på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0