i'll never write a song, won't even sing a long.

jag dör. jag ska se melodifestivalen ikväll. jag dör. jag orkar inte. jag spyr upp mina inälvor. jag hatar sånt här. jag kollar bara för mammas & salems skull. var ute igår så päronen vill att jag ska sitta hemma idag. trevligt trevligt. kanske lika bra det.

nu har jag också börjar älska Speechless med Lady Gaga och hon kommer ju till stockholm i maj. jag vill gååå! ska hitta biljetter, bella verkade på fan. hoppas.

lyssnar på Kent dårå. jag har märkt att jag nästan alltid tycker att artisters äldsta låtar är dom bästa. jag tycker ju till exempel att Kents skiva Kent är den bästa av deras, medan många tycker Röd. fan vad random. som att nån skulle bry sig liksom.

femton skoldagar till påsklov. det ska vi fan kunna klara av, tycker ni inte? just nu känns skolan bara som ett nöje. går dit och träffar folk som jag vet att jag bara ska gå i samma skola som i typ elva veckor till. så jävla lite. det är ju plugget på eftermiddagar som är det jobbiga, inte själva vakna och gå till skolan delen.

ja, det var lite ur mitt liv det. mer får ni inte veta.
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0