you know i miss you.

Det stora bdb-testet 2010

Vad gjorde du igår?: kollade på film med elin & bella.
Har du ett eget rum?: japp.
Tycker du om stjärnor?: heh, aa visst..
Vad ser du om du tittar bakom dig?: lägenhetsdörren (sitter i hallen).
Gillar du att baka?: jaa!
Hur många kontakter har du på bdb?: har det inte, hehe. detta test är snott från Anna.
Har du varit inne på snyggast.se?: verkligen inte.
Har du skurit dig?: aldrig med flit.
Älskar du någon just nu?: ja.

Vad åt du senast?: paprika, hehe.
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: som fan, hela tiden.
Finns det någon du hatar?: alltid. sån är jag. hatisk. (haha, nejdå, jag är väldigt kärleksfull... eh, ja.)
Har du druckit?: nej aldrig. btw, gud finns.
Har du varit otrogen?: nope.
Vad ska du göra i helgen?: oklart. vill festa, men vi får se. förövrigt ska folk sova här på lördag :)
Vill du dö?: nej. har lite saker att uppleva först. leva bland annat.
Har du någon gång ägt en plastros?: ah faktiskt. älskade sånt när jag var liten.
Tycker du om att teckna?: ja dt gör jag!
Har du ljugit?: vem har inte?
Vad vill du bli när du blir stor?: lycklig.
Har du tittat på melodifestivalen?: ah lite grann. ångrar mig. rejält.
I så fall, vem hejade du på?: Salem var bäst bäst!
Gillar du mat?: nja. not a very big fan. godis är ju mkt godare!
Hur lång är du?: 160 cm...
Har du hål i öronen?: ja.
Hur mycket är klockan?: 19.32. men alla mina klockor går fel.
Har du en tjej/kille?: nej.
Har du något slags nitarmband?: nää.
Är din säng bäddad?: hah, nej? vad tror du om mig?
Vad är ditt smeknamn?: vettefan. Skabbe ibland.
Hur många bilddagböcker har du haft?: zero.
Vad är din dröm just nu?: att få festa. och att allt blir bra på gymnasiet.
Varför gör du den här saken?: för att jag inte har nåt bättre för mig.
Har du en teve i huset?: nej, tre.
Vilken är bästa låten just nu?: Oh Susie - Secret Service.
Har du blivit sviken?: ja, det tycker jag.
Har du varit olyckligt kär?: ja.
Tänker du göra klart det här testet?: okej då.
Största sorg just nu?: kan jag inte skriva här. men jag har en stor "sorg" just nu.
Största glädje just nu?: alla underbara människor jag känner som stöttar mig. tack<3
Vem skulle du dö för?: mina nära och kära. och om nåt litet barn var sjukt och jag skulle behöva dö för att rädda det så skulle jag nog göra det.
Vilken är din favoritfilm?: vettefan. Amelie måste det ju vara.
Den starkaste du vet?: Bella! haha.
Vad är det snyggaste på dig?: jag vet inte just nu. fråga nån annan.
Hur mycket är klockan nu då?: 19.39. tackar som frågar.
Brukar du göra smileys?: ja. folk blir irriterade ibland har jag märkt. men jag fortsätter ;)
Hur många palestina-sjalar äger du? inga.
Vad hatar du mest?: folk som sviker. och säger att dom är ens vän och sen skiter i att bete sig som en.
Har du på dig för kläder nu?: strumpbyxor, shorts, tröja.
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar?: ja. ja ja och åter JA.
Vill du gråta?: hela tiden just nu. lycklig och deprimerad samtidigt. aldrig lätt.
Fryser du ofta?: ja.
Tycker du att du är söt?: nja. när jag har fixat mig. länge. och det orkar jag aldrig. så - nej.
Äger du en papperskorg?: ja. fick den i julklapp för några år sen, haha.
Har du ett landställe?: nej. hatar landet. (sorry alla, men det är laaame)
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: äta nåt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: kanske. ja. hoppas jag tror rätt.
Har du en morgonrock ?: aa.
Vem litar du mest på?: vet inte. kanske ingen alls just nu. hur ska man veta? man kan inte ens lita på mig längre.

/Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0