en randig kind.

det är nåt speciellt med åldern 17. jag vill så gärna bli just 17. alla verkar vara så glada i den åldern. har vant sig igen vid sin skola och verkar ha allmänt kul. livet börjar på nåt sätt. lite eftersom att man snart ska fylla 18 då kanske?
jag undrar just om det känns såhär kanske:

Veronica Maggio - 17 år

Ja. den åldern blir ett frågetecken. jag vill bli sjutton år. och det kommer jag bli. om två år. då har jag 365 dagar på mig att leva till fullo som sjutton åring. för sen blir man aldrig sjutton igen. och jag kommer heller aldrig bli femton igen, för jag väl fyllt sexton. man kan inte spola tillbaka tiden, hur gärna Cher än vill.

äntligen förstår jag ordspråket Carpe Diem.
/S

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

peronligen tyckte jag inte om att va 17... för gammal för fritidsgården, för ung för krogen.

2009-10-05 @ 21:42:29
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0