annie are you okay? are you okay annie?

ähfyfan asså jag mår inte bra.
tyvärr är jag en såndär naiv liten loser som tvingar iväg mig själv till skolan.
förkyld. ont i huvet. mensvärk. ledsen. nedstämd. deppig. arg. psykiskt sjuk.
jag går till skolan ändå. även om jag har allt ihop på samma dag.
min mamma försöker få mig att vara hemma ändå.
hon lyckas bara om jag är jättejätteförkyld & har feber.
och inte vill smitta andra.
annars är jag så rädd för att missa saker. allt.

och just nu mår jag bara inte bra. huvet sprängs väl snart antar jag.
jag är galet stressad och det gör ont i bröstet.
vet inte vad som händer.
ögonen är helt dimmiga, jag kan inte se klart.
det svartnar ibland tillochmed.

och jag envisas fortfarande.
jag kan ju inte vara hemma när det är nationella prov och allt.
det går ju inte för sig.
jag har inte varit hemma en enda dag på hela nian.
känn på den ni.
jag vill bara inte vara hemma.
jag vill göra saker, och skolan är bättre än ingenting.
hemma är man ensam. hemma har man inga vänner.
jag hatar helger också. alltså, dom helger då man sitter hemma.
jag måste göra nåt. vara aktiv. att slappa känns så grose.

arbetsnarkoman?
antagligen.

imorgon ska vi på museum.
och det får man ju inte missa.
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

åh men man måste fösöka slappa ibland utan att känna att man missar något! hoppas det känns bättre snart!

2010-02-10 @ 14:55:24
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0