fredagsmys... kinda lame.

Fredag!

kan meddela att södra sverige nu har sportlov... själv ska man vänta två veckor till. jaja.
juste, nationella proven i svenska skrevs igår. jag skrev en novell om en tjej som skulle hoppa bungy jump. blev ganska nöjd. har ju alltid gillat att skriva, men man vet ju aldrig vilka regler som gäller för nationella... alltså vad dom tycker är bra och så. så.. det får gå som det går. allt är möjligt ^^.

asså mina playlists... vad är jag för ett geni egentligen? jag är ju fan bäst på det här.
nu ska jag koncentrera mig på Rufus "April Fools".
ha en trevlig fredag!
/Sabina

Kommentarer
Postat av: Elin

Då skrev vi typ om samma sak, jag skrev om en tjej som hoppade fallskärm ;)

2010-02-12 @ 23:06:48
URL: http://wwwpunktelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0